Thursday, 9 June 2016

Happy Birthday/Sanah Helwah (LATE!)


p/s: Amaran keras, mungkin dalam ayat ini mempunyai unsur- unsur yang tidak senonoh, 18 xs, dsb, jika mahu baca sila sediakan baldi bebanyak sebab takut anda semua termuntah, tertumpah dsb. Contain dalam ayat ini juga panjang, jikalau sanggup menyakiti mata, jiwa, hati dsb silakan baca, segala kesakitan bolehlah pergi berjumpa dengan doktor di hospital. Sekian Terima Kasih (IKLAN JAP!)

Hai, Assalamualaikum. 

Just mau wish birthday kawan... Opss sahabat saya.

Hope dia bacalah.

"So kalau kau dah baca post kat insta mesti kau datang dekat sini right? Okey, aku sambung balik sesi luahan perasaan. Aku ni tak puas hati dengan kau sebab kau dah tua tapi kenapa nampak lagi muda daripada aku? Haha k, tu gurau. Since kita dah nak SPM '16 so, aku harap kau dapat straight A's. Aku nampak kau struggle giler dalam SPM ni. Huh. K, baguihlah. Thanks sudi jadi peneman aku, dadah aku haha (k, tu gurau), menggila dengan aku, melalak dengan aku, menahan sabar dan dahaga terhadap aku, menasihati aku yang berkepala konkrik (so lepas ni check sub kimia pasal camner nak cairkan/hancurkan dsb dekat konkrit sbb aku mmg gitu haha jk), menceriakan aku, dan tidur dengan aku haha... weyhh jangan fikir lain!!!. Haha. K, walaupun aku tahu kau seorang yang amat penyabar bila berjumpa dengan ego aku. Tapi aku tahu kau juga seorang yang cepat marah bila aku simbah minyak dekat kau haha. Tapi dengan tangkasnya aku tahu kau mesti akan sejuk dan cair dan melting macam ais yang beku bila nampak aku haha... K yang tu gurau. Yang betulnya aku tau kau sabar dengan aku. Lepas je aku cari pasal mesti dalam a few minutes kau boleh get back dengan aku haha. K. Kita memang pasangan ideal. Tidak mampu di pisahkan. Macam jodoh haha. Weyhhh aku x lesbian. haha. Btw, selalunya pemikiran kita sama. Haha. Seronok kawan dengan kau. Opss.. salah agi. seronok berSAHABAT dengan kau. Haha. 

Sorry sebab aku juga manusia biasa yang pernah melakukan kesilapan.
Sorry lau aku mengumpat kau, mengata kau, mengutuk kau, mencaci kau, menghina kau, menyakiti hati kau, sebab aku tau aku memang tererr dalam bab- bab gini. Haha aku harap kau nangis baca benda ni sebab aku nak tadah nanti buat berbuka puasa esok. Takut tak cukup air nak hilangkan dahaga dekat tekak aku ni haha. K aku memang suka melalut bebanyak. InsyaAllah kita akan bersahabat till jannah. Jangan lupa doakan aku, insyaAllah aku takkan lupa doakan kau. I hope I will never forget you... 

Jumpa di asrama kalau berkesempatan insyaAllah.

Btw ingat apa aku cakap."

"Nanti jom kita moreh bersama"

K, aku tunggu waktu tu. Assalamualaikum bye cik Farah @ :D




No comments:

Post a Comment